miercuri, 8 decembrie 2010

un pui de pescarus...

3 comentarii:

  1. ratacit in nestire.. cine ii traseaza linia spre nemurire?

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii ca ador pescarusii? ca i-am urmait o vara intreaga aproape in fiecare seara, ca am salvat cu Walter un pui?? Fotografia ta imi face brusc un dor mare de acoperisul nostru din Constanta unde vin pescarusii la cuib in fiecare an.
    Te imbratisez cu drag.. abia acum te-am descoperit aici. Multumesc pentru interes pe bloguletul meu, iti intorc aprecierile si .. Doamne ajuta sa crestesti mari si tu si blogul tau cu puiul de pescarus :). NU e pierdut, am citit o groaza despre ei, sunt intr-o comunitate in care adultii, batranii ii invata sa zboare si sa caute papa. UN fel de scoala, sunt la grupa mare. hahaaaa!
    Cu drag,
    Eudaimonia
    www.altereudaimonia.blogspot.com
    P.S. cand am vazut la autori Mincu si apoi textul cu trenul.. am stiut despre care Elena e vorba :).. ca din poza nu am inteles prea bine. Pup. Inca o data multumesc.

    RăspundețiȘtergere