sâmbătă, 11 septembrie 2010

Vara

Amintiri de-o vară culese cu tine,
Le-am adunat într-un cufăr de nisip,
Ce le-am lăsat sub adâncurile mării.

Nu vrea să am doar amintiri,
Ci să trăiesc cu ele prin vocea inimii,
Alergând în fiecare zi………
Dupa o vară cu tine…

Şi vezi cum marea plange,
Şi –mi vezi chipul trist ,
Şi parcă soarele tot mai tare arde ,
Aruncând săgeţi de raze direct în timpul nostru petrecut odinioară

Am cules amintiri cu tine.
Păsările se opresc din zbor,
Rămân ca umbrele de muşte lipite pe un tablou de cer.
Copacii plâng doar pentru vara ta…..
Iar în mine devine totul gol şi frig.

Vibraţia vântului îţi intră în oase,
Te sperii încet şi fugi de amintiri.
Te închizi în cutia de vise,
Sperând, că vom trăi aceeaşi vară cu totemul ei….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu